Städning... Skada....

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-18 » 10:56:00
Nu har jag vaknat och bytt vatten/städat åt dom i terrariumet, men till min hjälp finns alltid mina små snäck städerskor!

Jag såg att en av ynglena är lite skadad i buken, så jag ska försöka få den att bli bra  igen. Jag får köra en uppföljare på det. Men alla andra mår prima och är jätte pigga och livliga faktiskt!
Kulkul!

Men... Somsagt ska jag vänta tills dom första två/tre får ben så släpper jag ut dom andra och behåller dom tre/två stycken som har ben. (Då inomhus)

Men Ni får ha det bra så hörs vi!:)

/E


Så här ska ett terrarium se ut ♥ fast med vatten xD
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!